Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Boom, Boom, Boom....

Av hammarns - 29 januari 2013 20:35

Skrev igår om mitt spelande av Quizkampen, vill börja med att ta bort allt jag skrev om det igår.... Kan bara säga att jag inte har många rätt just nu och mina allmänkunskaper suger rätt rejält...  Men,men,men.... På`t igen bara....

 

Kröp till korset imorse med en kopp kaffe till Pal, fick några konstiga blickar från andra kollegor men jag höll huvudet högt och sa aldrig varför....

Hade en tanke på att utmana Pal på Quizkampen om en öl eller något annat.... Verkar som han läste mina tankar, plötsligt började han VINNA och som han VANN... Han var ju typ den enda jag slog..... Ja,Ja,Ja.... Slapp ju skammen i vart fall....

 

Tycker jag lyckades rätt bra med mitt uppdrag igår, hoppas det håller i sig...

 

Det pratas rätt mycket om kärlek, vänskap och dyl. just nu, vi har haft hjärtverkstad flera gånger i veckan och det skrivs låtar och förhoppningsvis säljs biljetter... Allt detta ska ju mynna ut i en "Alla hjärtansdags dans" den 14:e februari... Jag ska erkänna att jag har inte mycket koll på den kvällen, men jag har satt upp mig som dörrvakt. Tyckte mig ha kropp för det....  

 

Det pratas en del Trash här hemma... Sonen leker med Trashpacks och det verkar vara ett stort samtalsämne på skolan.... Själv drog jag till Uppis och trashade en fåtölj från andra våningen... Slängde den helt sonika ut den från loftgången, vi hade en tanke på att gå ner och kolla om det kom någon under men Mr L och jag chansade vilt och det gick ju bra.... PUHHHH

 

Hoppas dock att min bloggande svägerska inte får några problem efter detta tilltag eftersom det, typ var hennes första natt som sambo i den lägenheten med Mr B.... Lycka till....

 

Denna låt tycker jag passar rätt bra till denna skrift....      

 

Ha det gott alla....

 

 

 
 
Tina

Tina

29 januari 2013 21:26

Klarade oss undan vräkning tror jag! Haha, tack för hjälpen era vandaler...

http://tinad.blogg.se

 
Ingen bild

Pal

31 januari 2013 20:58

Du börjar komma igång igen med orden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hammarns - 21 februari 2014 10:40

Blev visst uppmanad/utmanad av Mr Utmaning att skriva några ord, det var länge sedan sist...   Det har ju blivit några utmaningar under åren och många har man förlorat men några segrar har men väl plockat några oxå av denne Mr Utmanare. Såg visst...

Av hammarns - 24 november 2013 13:38

Jag har alltid tyckt om att fotografera och framkallade en heldel bilder själv för några år sedan. Tyvärr finns det inte så mycket tid över för det nu för tiden men tanken har varit att jag ska börja igen när tid och lust infinner sig. Efter denna...

Av hammarns - 28 juli 2013 21:29

  En del bad har det blivit, 19 grader i havet och höga vågor är ej fel....       Lite busigheter tillhör väl sommaren...         Lite lugn och ro blev det oxå, satt på bryggan och lyssnade när Sigge hade lite soundcheck....     ...

Av hammarns - 24 juni 2013 21:54

Midsommar ja, vet ni varför vi firar den??? Det har med sommar solståndet att göra, midsommarafton ligger alltid helgen efter sommar solståndet, i år den 21:a juni, vilket alltså var på midsommarafton...   Midsommaren i år igen spenderades i Ni...

Av hammarns - 26 maj 2013 20:04

Fotboll, Fotboll och åter Fotboll.... Låter kanske som en tråkig helg, men fotboll kan vara så mycket mer än fotboll och fotboll finns ju på många olika nivåer och sätt att utöva... Man kan titta, träna eller spela själv...   Fotboll sysselsätter...

Presentation


Jag kommer att skriva vad som faller mig in. Kanske bjuder jag på nåt musik och vintips...

Länkar

Senaste inläggen

Petlovs gästbok

Watch me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Väder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards