Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Förvirrad......

Av hammarns - 26 mars 2013 21:06

Blir inte många ord skrivna nu för tiden... Man kan ju undra varför, det finns ju saker att skriva om men det blir liksom inte av bara....

 

Ska försöka få till några ikväll....

 

Fick ju besked för några veckor sedan att jag skulle bli övertalig, fick sedan veta förra veckan att jag skulle bli kvar.... Kul tänkte jag, eller snarare skönt kanske.... 

 

Fick min placering idag, eller?????

 

Fick veta att jag skulle vara på ett ställe MEN det blir bara där om någon av två andra inte kommer att vara där, då får jag vara på ett annat ställe.....   Hängde ni med, det gjorde knappt jag.... Det enda klara med det hela är att man vet att man är ett tredje hands val....

 

Brukar ju spela andra fiolen men det här är på gränsen till klass skillnad....  

 

Snacka om att mitt liv just nu ligger i andras händer....

 

JaJaJa, den som lever får se.... Ska se till att slänga in min ledighets ansökan för vår Augusti tripp fort som attan och sedan får dom slåss bäst dom vill om mig.... Orkar inte spekulera om vart jag jobbar i höst, kan man hoppas om något nytt och fräscht kanske......

 

Säger bara PÅSK LOOOOOOV

 

Kan inte sluta lyssna på den här låten,,,,,

 




Glad Påsk på er alla......

 

 



 
 
Ingen bild

ugh

26 mars 2013 22:07

ändå skönare att fundera vart än om..

 
Ingen bild

pal

26 mars 2013 22:11

ska vi ta en sittning kanske å lyssna...på varandra å musicera lite...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hammarns - 21 februari 2014 10:40

Blev visst uppmanad/utmanad av Mr Utmaning att skriva några ord, det var länge sedan sist...   Det har ju blivit några utmaningar under åren och många har man förlorat men några segrar har men väl plockat några oxå av denne Mr Utmanare. Såg visst...

Av hammarns - 24 november 2013 13:38

Jag har alltid tyckt om att fotografera och framkallade en heldel bilder själv för några år sedan. Tyvärr finns det inte så mycket tid över för det nu för tiden men tanken har varit att jag ska börja igen när tid och lust infinner sig. Efter denna...

Av hammarns - 28 juli 2013 21:29

  En del bad har det blivit, 19 grader i havet och höga vågor är ej fel....       Lite busigheter tillhör väl sommaren...         Lite lugn och ro blev det oxå, satt på bryggan och lyssnade när Sigge hade lite soundcheck....     ...

Av hammarns - 24 juni 2013 21:54

Midsommar ja, vet ni varför vi firar den??? Det har med sommar solståndet att göra, midsommarafton ligger alltid helgen efter sommar solståndet, i år den 21:a juni, vilket alltså var på midsommarafton...   Midsommaren i år igen spenderades i Ni...

Av hammarns - 26 maj 2013 20:04

Fotboll, Fotboll och åter Fotboll.... Låter kanske som en tråkig helg, men fotboll kan vara så mycket mer än fotboll och fotboll finns ju på många olika nivåer och sätt att utöva... Man kan titta, träna eller spela själv...   Fotboll sysselsätter...

Presentation


Jag kommer att skriva vad som faller mig in. Kanske bjuder jag på nåt musik och vintips...

Länkar

Senaste inläggen

Petlovs gästbok

Watch me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Väder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards