Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Domen....

Av hammarns - 12 mars 2013 20:06

"Elvis has left the building" eller ska man säga "The building has left Elvis"......

 

Fick veta idag att man är övertalig och att jag inte vet vart jag kommer att jobba i höst...

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, en kollega kom fram och sa att det var en bra chans för omstart och det är ju riktigt sant.... Känns som att det kanske var min replik...

 

Med tanke på de förändringar som kommer att ske är jag inte heller säker på att jag skulle tycka det var lika roligt till hösten...

Det som stör mig mest av allt är att det är någon annan än jag själv som kommer att bestämma vart jag ska jobba, det kan jag tycka är lite integritets kränkande och gör mig riktigt förbannad... 

 

Jag får ju trotts allt ha kvar ett jobb att gå till någonstans i denna kommun, några fick beskedet "Tack och hej" och det tycker jag är väldigt tråkigt för deras del, mina tankar går till er...

 

Det är väl bara han där uppe (och någon nisse på kommunen) som vet vad som händer till hösten eller senare i år...

Har väl några löst hängande planer och lite tankar som jag får fundera vidare på....

 

Appropå planer börjar det lite smått att smidas för en del 2, bara små fragment men trotts allt en början... 

 

Ha det gott alla....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hammarns - 21 februari 2014 10:40

Blev visst uppmanad/utmanad av Mr Utmaning att skriva några ord, det var länge sedan sist...   Det har ju blivit några utmaningar under åren och många har man förlorat men några segrar har men väl plockat några oxå av denne Mr Utmanare. Såg visst...

Av hammarns - 24 november 2013 13:38

Jag har alltid tyckt om att fotografera och framkallade en heldel bilder själv för några år sedan. Tyvärr finns det inte så mycket tid över för det nu för tiden men tanken har varit att jag ska börja igen när tid och lust infinner sig. Efter denna...

Av hammarns - 28 juli 2013 21:29

  En del bad har det blivit, 19 grader i havet och höga vågor är ej fel....       Lite busigheter tillhör väl sommaren...         Lite lugn och ro blev det oxå, satt på bryggan och lyssnade när Sigge hade lite soundcheck....     ...

Av hammarns - 24 juni 2013 21:54

Midsommar ja, vet ni varför vi firar den??? Det har med sommar solståndet att göra, midsommarafton ligger alltid helgen efter sommar solståndet, i år den 21:a juni, vilket alltså var på midsommarafton...   Midsommaren i år igen spenderades i Ni...

Av hammarns - 26 maj 2013 20:04

Fotboll, Fotboll och åter Fotboll.... Låter kanske som en tråkig helg, men fotboll kan vara så mycket mer än fotboll och fotboll finns ju på många olika nivåer och sätt att utöva... Man kan titta, träna eller spela själv...   Fotboll sysselsätter...

Presentation


Jag kommer att skriva vad som faller mig in. Kanske bjuder jag på nåt musik och vintips...

Länkar

Senaste inläggen

Petlovs gästbok

Watch me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Väder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards