Alla inlägg under november 2013

Av hammarns - 24 november 2013 13:38

Jag har alltid tyckt om att fotografera och framkallade en heldel bilder själv för några år sedan. Tyvärr finns det inte så mycket tid över för det nu för tiden men tanken har varit att jag ska börja igen när tid och lust infinner sig.

Efter denna helg börjar jag tveka och istället ställa mig frågan, varför fotografera??????
Är det för att man 15 år senare ska sitta och skämmas över hur man såg ut????
Nja... Utseendet kan man ju tyvärr inte göra mycket åt och man får ju ha i åtanke att bilderna togs ju i detta fall i mitten på nittio talet....
Är det för att komma ihåg vad man gjort?????
Kanske en anledning, men seriöst, av dom bilder jag sett i helgen har jag plötsligt fått en förståelse för att jag inte kommer ihåg så mycket(läs förträngt) från denna tid... Kanske man kan bortförklara bilderna med att man var ung.... Hoppas det....

Vad ska man nu ha dessa bilder till?????
Själv vet jag att mina bilder ligger i en låda och att jag ej tittar mycket på dom, tycker det är lite jobbigt faktiskt....

En sak är dock säkert och det är att dom framkallar oerhört mycket skratt och att man får skämmas lite för vad man gjort i sitt tidigare liv....

Ska man göra detta till något positivt så är väl det att man lärt sig något av allt och troligtvis aldrig gjort det igen och hade inte fotografen varit där hade man nog glömt/förträngt allt.....

Nu till det svåraste, är det värt att öppna lådan och titta igenom alla bilderna?????

Hmmmm, få nog ta en funderare på det under resan hem.....

Ha det gott alla

Presentation


Jag kommer att skriva vad som faller mig in. Kanske bjuder jag på nåt musik och vintips...

Länkar

Senaste inläggen

Petlovs gästbok

Watch me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Väder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards