Alla inlägg den 21 februari 2014

Av hammarns - 21 februari 2014 10:40

Blev visst uppmanad/utmanad av Mr Utmaning att skriva några ord, det var länge sedan sist...


Det har ju blivit några utmaningar under åren och många har man förlorat men några segrar har men väl plockat några oxå av denne Mr Utmanare. Såg visst att han var intresserad av en utmaining i Yatzy, vem vet den kanske dyker upp snart...

Dock har denne Mr Utmanare bangat några utmaningar jag lagt fram. Detta är den senaste jag erbjöd honom...

http://www.toughest.se/...  


Vet inte riktigt själv hur jag tänkte när jag sa detta, måste ta tag i träningen innan jag betalar anmälningsavgiften. Hade varit kul om man fått någon med sig till Köpenhamn i september men det jag hitills har lyckats skramla ihop är en busslast som vill med och heja på samt tumla runt i Köpenhamn...

Inte alla Svenssons som har en egen fanclub...  


Antog en annan utmaning i höstas, innebandytränare... Vilken pärs, kunde ingenting om den sporten. När jag växte upp så kallade man innebandy för "kärring hockey" och man menade att spelarna var hockeyspelare som inte pallade tacklingar...

Detta är ju några år sedan och innebandyn har väl gått framåt endel sedan dess. Min merit ät ett SM för folkhögskolor och det säger inte mycket egentligen.

Man kan väl oxå säga att man inte gjort vidare succe då vi fortfarande väntar på första segern, får dock vänta ett tag till då säsongen är slut...

Får satsa på att Vinna föräldrarmatchen på söndag, skulle vara skönt att fira en triumf...


Visste ni att det idag är 4 månader till Midsommardagen, underbart med sommar, längtar efter lite sol och värme nu  ...

Något gör att det känns tyngre och tyngre med vintrarna ju äldre man blir. Har ju insett att man är född i fel del av världen.

Appropå sommar, dags att planera in semestern. Måste erkänna att jag är väldigt sugen på att hyra ett hus i Danmark på västkusten en vecka och sedan göra Legoland två dagar, känns som det börjar bli på sluttampen nu då småttingarna inte är så små längre...


Blev inte så många ord nu men nu blir det semifinal Sverige - Finland, ett klassiskt möte som kan sluta precis hur som helst....


Minns ni denna match??? Den var helt sjuk....



Lyssnar mycket på denna låt just nu....


Ha det gott alla så kanske det dyker upp fler ord någon annan gång....






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kommer att skriva vad som faller mig in. Kanske bjuder jag på nåt musik och vintips...

Länkar

Senaste inläggen

Petlovs gästbok

Watch me

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Väder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards